Funkcje mobilnych programów stale się rozwijają. Przy takiej ilości nowych funkcji może nam się wydawać, iż zmienia się również przyszłość marketingu.

– Rzeczywistość rozszerzona (AR) – to technologia, jaka umożliwia użytkownikom przeglądanie obrazów generowanych komputerowo za pomocą tabletów albo smatfonów. To doskonały sposób dla korporacji na budowanie interaktywnego doświadczenia, jakie mamy możliwość zobaczyć za pomocą kamery urządzenia oraz rozszerzyć na rzeczywisty świat.

– Rzeczywistość wirtualna (VR) – Technologia ta pozwala użytkownikom na interakcję z cyfrowo stworzonymi środowiskami za pomocą zestawów słuchawkowych a także innych sprzętów. Jest stosowany przez niektóre spółki jako sprawdzony sposób na zwiększenie świadomości firmy i zaangażowania nabywców.

– Rozpoznawanie głosu – To program służący do rozpoznawania głosu, szeroko stosowane w aplikacjach mobilnych, takowych jak Cortana, Siri.

Mobilne programy są ważniejsze aniżeli kiedykolwiek wcześniej.

Aplikacje mobilne to nie tylko i wyłącznie sposób na pozostanie w kontakcie z dobrymi przyjaciółmi a także rodziną, ale też na odkrycie całkiem nowych rzeczy. Wraz z stale rosnącą liczbą mobilnych urządzeń ważne jest, aby spółki posiadały też swoją mobilną aplikację.

W ciągu ostatnich paru lat nastąpił niemały wzrost zastosowania mobilnych programów. Według Statista do 2020 roku na całym świecie będzie ponad dwa miliardy aktywnych użytkowników mobilnych aplikacji. Wynika to częściowo ze szybkiego wzrostu liczby tabletów a także telefonów, które to ludzie noszą ze sobą wszędzie.

Programy mobilne stają się coraz bardziej popularne, ponieważ proponują komfort i bardzo łatwy dostęp, niezależnie od miejsca Twojego pobytu. Potrafią pomóc Ci prędko znaleźć informacje a także znacznie ułatwić Ci życie, gwarantując szybkie rozwiązanie Twoich problemów albo spełnienie wymagań.

Najczęstsze i największe błędy popełniane podczas tworzenia programów.

Najczęstsze błędy popełniane podczas budowy programów to nie branie pod uwagę wymagań klienta oraz nieprzeprowadzanie testów programów.

Pierwszym błędem jest pisanie aplikacji bez uwzględniania potrzeb klienta. Następnym nie mniej poważnym błędem jest nie testowanie programów. Testowanie pomaga wykryć możliwe problemy z aplikacją przed jej udostępnieniem, aby uniknąć bardzo wielu kłopotom zarówno dla Ciebie, jak również dla użytkowników.

Właściciele firm popełniają dużo błędów podczas tworzenia aplikacji. Oto 5 najczęstszych błędów, których powinno się unikać: Nie branie pod uwagę doświadczenia użytkownika, Nie branie pod uwagę żywotności programów, Wybór złej platformy do dalszego rozwoju, Koncentrowanie się na zbyt wielu funkcjach, Nie testujesz stworzonej przez siebie aplikacji.

Żyjemy w cyfrowym świecie w związku z czym dużo trudniej jest przyciągnąć uwagę kontrahentów. Spółki używają obecnie aplikacji, by podkreślić swoją obecność. Tworzenie aplikacji jest uważane za jedną z najlepszych decyzji dla każdej firmy. Podnosi świadomość marki, poprawia wrażenia klientów oraz podnosi przychody.

Profity z tworzenia aplikacji dla biznesu obejmują:

– podniesienie świadomości firmy

– bardzo dobre doświadczenie kontrahenta

– zwiększenie przychodów

Autor: aplikacjeinternetowedlafirm.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *