Funkcje programów mobilnych bez przerwy się rozwijają. Przy tak wielu nowych funkcjach może nam się wydawać, że zmianie ulega również cała przyszłość marketingu.
– Rozszerzona rzeczywistość (AR) – jest to technologia, jaka pozwala użytkownikom na przeglądanie obrazów generowanych komputerowo za pomocą tabletów albo smatfonów. Jest to doskonały sposób dla korporacji na budowanie interaktywnego doświadczenia, jakie jest możliwość zobaczyć przez kamerę danego sprzętu a także rozszerzyć na rzeczywisty świat.
– Wirtualna rzeczywistość (VR) – Technologia ta pozwala użytkownikom na interakcję z wirtualnymi, cyfrowo utworzonymi środowiskami z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych a także wielu innych sprzętów. Jest stosowany przez niektóre firmy jako sposób na podniesienie świadomości marki i zaangażowania nabywców.
– Rozpoznawanie głosu – To oprogramowanie służące do rozpoznawania głosu, szeroko wykorzystywane w aplikacjach mobilnych, takowych jak Siri, Cortana.
Aplikacje mobilne to nie tylko i wyłącznie metoda na pozostanie w kontakcie z dobrymi przyjaciółmi i rodziną, ale też na odkrycie całkiem nowych rzeczy. Wraz z rosnącą liczbą mobilnych urządzeń istotne jest, aby korporacje posiadały również własną mobilną aplikację.
W ostatnich paru latach miał miejsce dość duży wzrost wykorzystania mobilnych programów. Według Statista do dwa tysiące dwudziestego roku na całym świecie będzie nieco ponad dwa miliardy aktywnych użytkowników tych aplikacji. To wynika po części ze wzrostu ilości tabletów a także telefonów, które wiele osób nosi ze sobą wszędzie.
Aplikacje mobilne są coraz bardziej popularne wśród nas, bo zapewniają nam wygodę a także bardzo łatwy dostęp, niezależnie od miejsca Twojego pobytu. Mogą pomóc Ci prędko znaleźć informacje oraz ułatwić Ci życie, zapewniając szybkie rozwiązanie Twoich problemów lub potrzeb.
Najczęstsze i największe błędy , które są popełniane podczas tworzenia programów.
Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia aplikacji to nieuwzględnianie wymagań użytkownika oraz nieprzeprowadzanie testów utworzonych aplikacji.
Pierwszym poważnym błędem jest tworzenie programów bez uwzględniania wymagań użytkownika. Drugim nie mniej poważnym błędem jest nie przetestowanie aplikacji. Przeprowadzenie testów pomaga wykryć potencjalne kłopoty z aplikacją przed jej udostępnieniem, aby zapobiec wielu kłopotom tak dla Ciebie, jak również dla przyszłych użytkowników.
Posiadacze firm popełniają mnóstwo błędów w trakcie pisania aplikacji. Oto 5 najważniejszych błędów, których powinno się unikać: Nie myślenie o doświadczeniu odbiorcy docelowego, Nie branie pod uwagę żywotności programów, Wybór niewłaściwej platformy do rozwoju, Skupienie nadmiernej uwagi na zbyt wielu funkcjach, Nie testujesz stworzonej przez siebie aplikacji.
Z jakiego powodu warto stworzyć aplikację dla spółki?
Żyjemy w cyfrowym świecie i coraz trudniej jest zwrócić uwagę nowych klientów. Korporacje używają aktualnie programów, by podkreślić swoją obecność na rynku. Pisanie aplikacji jest uważane za jedną z najkorzystniejszych decyzji dla każdej firmy. Zwiększa świadomość własnej marki, poprawia wrażenia kontrahentów a także zwiększa dochody.
Profity z pisania aplikacji dla działalności obejmują:
– podniesienie świadomości firmy
– lepsze doświadczenie nabywcy
– zwiększenie przychodów